Ei ole mitään uutta valmistunut. Ja tällä vauhdilla kotvasen kestää ennenkuin valmistuukaan... Uraputkesta taukoja pidellessäni olen etsinyt täydellisen sukan ohjetta. Vaatimuksia on muutama: 1. Ohje pitää sopia seiskaveikalle ilman mitään hirveäm suuria silmukansäätöjä. 2. Ei ihan perussukka, vaan pitää olla jotain erikoisempaa ettei tylsisty. 3. Ei myöskään liian vaikeaa ettei hermo mene. 4. Lopputuloksen pitää istua jalkaan ja olla myös kaunis katsella. Vähänks olen kranttu.

Ainakin neljää eri mallineuletta olen kokeillut, kolme niistä on jopa englanninkielisiä! Nyt on puikoilla tämä, ja voipi olla että tähän olen sen verran tyytyväinen että saa puikoilla olla loppuun saakkakin. Kantapäätä juuri aloitin, ja illalla jatkan.

Omppuhuiviani mittailin aamulla, ja silläkin on pituutta jo 92cm. Olen aina muutaman rivin tehnyt silloin tällöin, ja näköjään pikkuhiljaa sekin valmistuu:) Langasta on nyt kulunut osapuilleen puolet, joten kun koko kerä on aikanaan sitten neulottu, pituudesta tulee ihan hyvä! Eikä pitäisi jäädä haaskulankaa.

Nyt pitää alkaa kuopuksen kanssa syömäpuuhiin, ja sitten alkaa kiireinen kerhoreppujen tuotanto. Tai siis valmiiden reppujen brodeeraus ja nimikointi, ja loppuviikosta pitäisi sitten reppujen päästä uusille omistajilleen. Ja kuistillekin mahtuu sitten taas enemmän kuin yhdellä jalalla loikkimaan;)