136834.jpg

Nyt on meilläkin oma terassi:) Kesken se vielä vähän on, pari kaidetta pitää vielä laittaa ja jotain muuta pientä. Mutta kelpaa jo grillailla ja istuskella! Tuo pallogrilli on muuten tuunattu muurinpohjalettujen paistopaikaksi. Eli siihen on laitettu kaasupoltin, ja sitten tuon kannen alla on muurinpohjapannu. Mies paistoi yhtenä iltana lettuja, ja oli muuten tosi maistuvia:))

Ja kyllä mää oon ihan sitä mieltä, että koko terassi on tehty ihan mua varten:

136835.jpg

Ollaan jo niin pitkällä kesästä, että illat alkaa olemaan viileämpiä. Eli eilen illalla tuo Catarinan lähettämä angolavillalanka hihkaisi kaapista, että se on ihan selvästi Fifi-lanka!! Siis minä nyt en mitenkään ole mikään huivi-ihminen. Tai siis tykkäisin kyllä tehdä hienoja pitsihuiveja. Sia on tehnyt vaikka miten monta hienoa huivia, joita aina käyn kateellisena ihastelemassa. Mutta mä en oikein tiedä missä mä huivia pitäisin. Mutta tuon Fifin aloitin tänään, kun se voisi olla iltaisin hyvä tuossa terassilla istuskellessa. Mallineule on helppo, jopa minä luulen osaavani, mutta silti näyttävän näköinen. Jossain vaiheessa tekisi mieli tehdä Keväthuivikin, ja Omppukin olisi kiva. Mutta niitä sitten myöhemmin jos into riittää ja keksin niille käyttöäkin...