Tänään kävi postipoika ja toi muutakin kuin laskuja:)

121259.jpg

Ei, posteljooni ei tullut kuukauden myöhässä ja tuonut mulle edellistä Modaa kun muut on jo saaneet uusimman! Tuo tuli vaihtokaupassa, ja tilalle menivät Nalle-langat kaapista marinoitumasta:) Tuota lehteä olin metsästänyt ihan ja vain yhden topin kaavojen takia. Laittaisin mielelläni tähän kohtaan linkin valmiiseen toppiin, jonka näin jossain blogissa. Mutta en nyt etsinnänkään jälkeen löytänyt että kuka sellaisen on tehnyt:( Eli se oli sellainen turkoosi tai sininen (? mulla menee turkoosit ja siniset silmissä sekaisin välillä) trikootoppi, todella kaunis malliltaan, etukappaleet menee silleen kivasti ristiin... Kuka tunnustaa?? Itse aion toteuttaa kyseisen mallin mustana, koska tuota mustaa on joku metritolkulla joskus hamstrannut...

Löyty tuosta lehdestä muutakin, ainakin yhdet housut jotka voisin toteuttaa. Niissä on kyllä vetoketju, mutta jos siitä vaikka selviäisi kun oikein tarkasti yrittää. Vetskarit on mun akilleen kantapää.

Sitten tuli tuo uusi Novita. Viikonloppuna olin jo hätää kärsimässä kun muiden blogeista luin että Novita on tullut... Tulihan se tänään sitten mullekin. Mutta olin vähän pettynyt tuohon. Oikeastaan ei mulle oikein mitään. Kun ne uudet kivat langatkin maksaa kaupassa ihan sai-raas-ti!! Ja ne kirjoneulemallit, ne mä näin jo penskana 80-luvun alussa. Hyvä se on että muoti kiertää, mutta en tykännyt niistä silloinkaan...

Teddyn Galaxista olin jo haaveillut ihanaa lämmintä villatakkia jonkun vanhemman Novitan ohjeella. Olis mennyt juhlavammassakin paikassa talvella... Mutta kun perjantaina vilkaisin kaupassa käydessäni uutuuksien hintoja, niin totesin että eipä tarvitse siitä mallista enää haaveilla. Olis se ollut niin ihana, melko perusmalli mutta siihen sitä kimallusta joukkoon... Mutta pitänee laittaa mieleen vaan nyt siltä varalta josko sitä Galaxia vaikka tarjoukseen joskus tulisi. Tai jos tekisi vaikka joka toisen kerroksen sillä ja joka toisen tavallisella...