Tyttökaveri sai viikonloppuna tytön:)) Kyllä mä jotenkin aavistin että toinen tyttö niille tulee. Nyt pitäisi sitten miettiä jotain lahjantynkää taas. Että mä olen huono miettimään tällaisia, ahaa-elämykset tulee yleensä siinä vaiheessa kun olen jo jotain muuta hankkinut. Eikä niitä kuningasajatuksia huomaa koskaan laittaa ylös että voisi käyttää toisella kerralla. Korttimateriaaleja sainkin jo aiemmin, eli Jaanan lähettämät ihanuudet pääsevät käyttöön. Kun vaan uskallan aloittaa (eli siis keksin sen parhaan idean).

Mutta se lahja... Isosiskolle ajattelin laittaa t-paidan jossa lukee Isosisko, ja siihen jotain kukkasia tai sydämiä. Mutta vauvalle... Ompelutaitoa löytyisi, mutta jotenkin ei innosta. Ja toisaalta ompelenko huonolla omallatunnolla kun kerran en omallenikaan ehdi ommella... Lahjan ei tarvitse olla mikään iso, koska emme kuitenkaan ole aivan bestiksiä, mutta jotain pientä. Sukat olisi helppo ja nopea neuloa, mutta... Ystävän äiti on kova neulomaan niin onko se mummun reviirille hyppimistä jos teen villasukat vauvalle? Toisaalta kyllähän vauvakin tarvitsee useammat sukat, mutta silti? Mulla olisi tuolla kaapissa sitä Kool Aidilla värjäämääni Nallea vielä 40g, siitä voisi riittää pikkiriikkisiin sukkiin. Vai pitäisikö kuitenkin keksiä jotain muuta. Ei oikein nyt ideat lennä. Vaatetta siellä on kuitenkin isot kasat esikoisen jäljiltä, samoin leluja.