Kävinpä katsomassa, mihin profiilin minä kuulun. Minua kuvaa sitten kuulemma parhaiten trenditietoinen, ja sitä minussa on 50%. No, itse en itseäni kovin trenditietoiseksi lukisi, toisaalta eihän sitä olekaan minusta kuin toinen puoli testin mukaan. Ja onkin ihan eri juttu olla tietoinen jostain kuin elää sen mukaan... Enemmänkin omasta mielestäni olen sellainen oman tien luovija, siitä mennään mistä päästään, ja omalla tavalla. Loput minua on sitten perinteistä 47% ja älykköä jopa huikeat 3%!! Ei siis ihme että tuo järki ei aina juokse... Onneksi virtuaalitodellisuudessa on monta ihanaa ihmistä jotka tiukassa tilanteessa neuvovat ja auttavat:)) Niinkuin siinä viikonloppuna pähkäämässäni palmikkoneuleessakin. Ihan itsessä jo neuvoskeltiin, ja novitalta itseltään tuli oikein sähköpostia että miten pitää tehdä kun olin asiaa jo suoraa heillekin itkeskellyt...

Käykäähän testaamassa tekin millaisia oikeasti olette:)

Käsitöistä sen verran, että kynsikkäitä yritän edelleen väkertää. Ja en osaa oikein edes päättää millaiset tulee. Sitä mukaa kun vuorotellen teen ja puran (viimeksi nyt noita sormia kun tuli ihan liian leveät vaikka ohjeesta katsoin), niin välillä vaihtuu jo lankakin. Mahtaneeko noista mitään koskaan kehittyäkään...