Olen tässä pohdiskellut (niinkuin ei muutakaan tekemistä olisi;) lukemiani blogeja, sekä myös omaani. Suurin osa noista mitä aktiivisesti seuraan, ja blogilistan suosikkeihin olen ruksinut, on neuleblogeja. Tai ainakin osittain liittyvät neulomiseen. Suurimmassa osassa niitä on kerrotaan jo nimessä että kyse on neulomisesta tai yleensä käsitöistä.

Mutta mun blogissa ei ole pihaustakaan siitä. Siis nimessä, eikä edes tuossa kuvaustekstissä. No eihän tästä aluperin pitänyt ollenkaan tällainen tulla, vaan ihan sellainen lähinnä äitiyttä ja elämään yleensä käsittelevä. Menikö joku siis mönkään? No varmasti ei! Kyllä tää on ihan mun näköinen blogi, ja niin kai tuo otsikkokin. Sitä vaan on ehkä tämä elämä yleensä nyt tullut tällaiseksi käsityövoittoiseksi, eikä se ollenkaan ole huono juttu se! On niitä varmasti huonompiakin harrastuksia;))

Voisi melkein sanoa, että blogimaailman myötä olen löytänyt uudelleen sen sisäisen neulojani, ja oman itseni. No just, nyt on paras lopettaa ja painua töiden pariin ennen kuin menee turhan korkealentoiseksi ja karkotan kaikki lukijani... Sitä ennen ruokkimaan jälkikasvu. Äitiyttäkin siis:)