Tällaista olen eilen aloitellut. Omaan päähän tämän pitäisi tulla kesäksi. Isännän päähän olen kyllä neulomisen keskellä tätä sovitellut, kun omaan päähän on keskeneräistä niin hanakala sovitella. Yritän kovasti itseäni psyykata, että kyllä tästä vielä tulee sitä mitä pitäisikin=) Niin, just kun viime talvena opin pitämään päässäni pipoa, niin nyt pitäisi sitten opetella helteilläkin pitämään jotain päänsä suojana... Lippalakkia en käytä, ja perushuivit ei oo mua varten, niin tästä pitäisi tulla nyt jotain mikä jopa minun päähäni sopisi ettei aurinko pääse vallan läkähdyttämään...
611376.jpg
Aika näyttää tuleeko mitään, ja jos ei tulekaan niin ainahan ommeksi voi purkaa ja tehdäjotain muuta;)

Ja tässä mun uudet kuntoilukengät, pitkällisen etsinnän tuloksena:
611374.jpg
Kaupassa ainakin tuntui hyviltä jalkaan. Käytössä sitten huomaa onko oikeesti hyvät. Poika sai siis kenkänsä takaisin=) Ihan perussisäpelikenkiä en löytänyt, ja toisaalta ihan sellaisia en kaiketi olisi tarvinnutkaan.
Huomatkaa miten hyvin nää on ilmastoitu! Ei varmaan hikoa jalat sillä tavalla kuin tavallisissa lenkkareissa.
611375.jpg