Yleensä näinä tytön kerhopäivinä käyn rauhassa ruokaostoksilla, ja melkein joka kerta katsastan samalla myös lankojen tarjoukset. No, en nyt sentään joka kerta osta lankaa! Tänään ei tullut lankakiusauksia, sillä menin toiseen kauppaan... S-Marketissa ei lankoja ole, joten päätin mennä sinne. Olisin kyllä kiusaukset pystynyt voittamaan ihan taatusti toisessakin kaupassa, mutta toisaalta en tuolla ollut pitkään aikaan käynytkään. Vaihtelu virkistää...

Eilinen meni mulla melkein kokonaan inventaarion merkeissä. Tänään olenkin pitänyt sitten lorvimispäivää. Aamulla pelattiin Arvaa kuka -peliä kuopuksen kanssa, ja sitten tuli tätini kyläilemään. Äsken tulin juuri kaupasta vietyäni ensin kuopuksen kerhoon, ja tunnin päästä melkein pitää lähteä jo hakemaan. Ei siis kannata oikeita töitä enää aloittaa (seliseli), eikä oikeastaan kotihommiakaan (vielä enemmän seliseli). Jäljellä olevan privaattiajan voisin käyttää varmasti hyvällä omalla tunnolla neulomiseen;)

Aamusella aloitin ensimmäisenä hamsterikuukauden työnäni kuopukselle pipoa. Ihan sitä varten olin ostanut sen Jengan. Mutta ei oikein sovi mun neulottavaksi se lanka. En tykkää. Toivottavasti lopputulos kuitenkin korvaa tämän nykyisen tunteen. Jotenkin tuntuu vaan kovin hankalalta neulottavalta tuo lanka. Sellaista, miten sen sanoisin, teollisen(?) tuntuista. Tahmaa kiinni puikkoihin, ja sormiin tuntuu sellaselta löperöltä. Tottumiskysymys varmaan tämäkin.

Niin, minä siis oon mukana Lankahamsterien ryhmässä 6.