Eilen aamulla sain sähköpostia Sny:ltäni, että paketti pitäisi olla postissa klo 16 jälkeen. No ennen neljää hakeuduin Postin sivuille, ja syötin samani lähetystunnuksen sinne. Painelin aina välillä päivitysnappia, ja sitten se luki siellä: Lähetys on saapunut toimipaikkaamme!! Lahjoin, tai kyllä tuo puoliksi vapaaehtoisesti lähti, esikoisen postireissulle kun oli muutenkin tästä lähdössä kavereille. Mutta vannotin, että ensin paketti minulle kotiin...

Poika tuli, ja totesi että "tää on aika painava"... No juu, niinpäs tuntuikin olevan... Mutta kun paketin avasin, ei ollut tiiliä painona, vaan tosiaan se paketin sisältö oli niin painava. Olin oikeesti aivan häkeltynyt kun tutkin mitä paketti oikein sisältää... Hetken jo luulin, että on vaihtoemännällä mennyt parit sekaisin, ja olen vahingossa joutunut saajapuoleksi liian ison euromäärän ryhmään. Niin valtava tuo paketti oli. Sny:lle lähettelin kiitosviestiä samantien, ja edelleen kiittelen ja hykertelen täällä. Hieman koukuttaisi jo...
840479.jpg
Kauneimmat Käsityöt-lehteä en olekaan hetkiin nähnyt, ja tuossa onkin ihan kivoja ideoita. Sekä neuloen että virkaten. Jymy-yllätys on tuo virkkaajan käsikirja. No, olen aivan tumpelo nykyisellään koukun kanssa, ja tuossa onkin oikein selkeitä ohjeita, ihan alkeista lähtien. Jospa minäkin taas oppisin (pitäisi varmaan etsiä jostain ne tekemäni liinat, että uskotte minun joskus muinoin kyllä osanneen). Ja luxusta harjoittelun saralle tuo bambuinen virkkuukoukku=) Kännykorua en uskalla kännyyn laittaa, kun se on aina jossain laukun tai taskun pohjalla, ettei mene rikki, mutta sillekin löytyi heti oma paikka:
840482.jpg840481.jpg
Laitoin hiiren roikkumaan uuden treeni kassin vetoketjuun. Sopii siihen oikein hyvin=)

Suklaan jemmasin heti jääkaappiin, ajattelin kohtapuoliin nautiskella Seranoiden perheen kanssa. Kun vien vaan kuopuksen ensin eskariin.

Voi että, siis en kyllä olisi mitään näin runsasta odottanut, kun jo alkukuusta sain sen ihanan kukkariipuksenkin. Kiitos vielä Sny, olet aivan ihana! Kun mies tuli illalla sorsaviikistä, niin kyllä hänkin pyöritteli silmiään kun esittelin aarteitani...

Edit: Edellisen postauksen ongelmaan saa vieläkin mielipiteitä antaa. On tullut mielipiteitä sekä purkamisen puolesta että vastaan, itse olen ehkä purkamisen puolelle kallistumassa vaikka se hidastuttaakin valmistumista. Kuten kuitenkin kommenteissakin joku totesi, niin kotitakkiakin tulee kuitenkin aika paljon käytettyä. Ja kun mulla on nää työtkin kotona, joten käytännössä olen melkein aina "kotivaatteissa"...