Edit klo 20:09 Lisäsin pipon kuvan. Olen myös laittanut huutonettiin muutaman kankaan sekä parit pitkät puikot. Löytyvät mun tunnuksen mhellman takaa. Ei pidä pelästyä kun siellä on paljon muutakin, olen myös kuopuksen pieniä kuteita laittanut sinne.

Nonniin, eipä tarvitse enää miehenkään arpoa, että kulkeeko paljain päin vaiko pipo silmillä tai jopa nenällä saakka... Pipo on nyt tehty uudestaan, ja puikkokoko oli nyt 5mm. Lopussa alkoi oikeesti jännittää riittääkö lanka, mutta jäihän sitä vielä tähteeksikin; peräti reilu metrin verran... Puikkokoon pienennyt kai teki sen, että vaikka silmukkamäärä oli sama, ja kerroksella siis lankaa kului vähemmän, niin kerroksia tuli sitten muutama enemmän.

Toivottavasti seuraavan pesun jälkeen ei tarvi samaa urakointia tehdä...

361735.jpg

Oman pipon kohdalla on tuuminkitauko. Kun mietin niitä heijastinjuttuja, niin nyt mietin että mites sille mahtaa pestessä käydä. Tein senkin vitosen puikoilla, joten aika luottavainen olen. Mutta varmuuden vuoksi taidan lykätä pesukoneeseen samalla kun seuraavaksi vaaleaa pyykkiä pesen. Jos pitääkin vaikka sekin tehdä uusiksi. Helpompi purkaa kun ei tarvi brodeerauksia ensin ratkoa irti... Laitan ne heijastimet vasta sitten siihen kun olen nähnyt pesukäyttäytymisen.