Laitoin pari kuvaa tuonne sivulle missä on noita vanhoja tekemisiäni. Ja eilinen meni kokonaan palmatoppia tehden. Nyt on jo takakappale valmiina, ja etukappalettakin olen jo saanut 15cm tehtyä:) Olen oikein yllättynyt siitä että valmistuu noinkin nopeasti. Olen jopa elätellyt ajatusta, että tuon valmistuttua vielä aloittaisin täksi talveksi (tai kevääksi/kesäksi/ensisyksyksi) villatakkia tai villapaitaa. Molempia en ehdi, niin olen vähän miettinyt että villatakki olis ehkä järkevämpi sijoitus. Sille löytyisi käyttöä kesälläkin viileinä iltoina. Pirkasta löytyi ihan kiva mallikin, mietin vaan että pitäiskö laittaa napit vai menisikö avonaisena kuten mallissa on... Väri pitää vaan miettiä, varmaan jotain tummaa että menee muutamankin vuoden. Nämä nykyiset pastellisävyt ei oikein ole minun tyyliäni, saattaa olla että vähän aikaa pidettyäni alkaa ällöttämään. Ja toisaalta värin pitää olla sellainen että menee minkä vaatteiden kanssa tahansa, koska en kuitenkaan ehdi kovin montaa yksilöä tehdä...

Tässä vielä kuvatus topin takakappaleesta, että uskotte että oikeesti on valmis enkä vaan täällä omiani höpise;))

33246.jpg