Melkoisia sattumuksia on ollut aamusta saakka, toivottavasti ihan yhtä hyvin jatkuu iltaan saakka... Aamulla olin lähdössä hieman myöhässä viemään eskarilaista, kun ovikello soi ja Erittäin Hyvä Ystävä tuli kylään. Todellinen sattuma, sillä jos oltais lähdetty ajoissa (10min aiemmin), en olisi ollut kotona, vaan kaupassa... Mulla oli vielä autosta krapaamatta ikkunat, joten ystävä tarjoutui kuskiksi lämpimällä autolla... Vietiin neiti eskariin ja tultiin kahville=)

Oli hällä asiaakin; tytär on menossa Lappiin leirikouluun keväällä, ja tarvitsisi muutamat villasukat. Heillä ei mummot neulo, joten kääntyi minun puoleeni... Kuulemma ihan rahalla maksetaan, ja firman kautta oikein neulotaan=) Aloitan niitä heti kun saan Neulovan ystävän pipon valmiiksi. Kivaa! Ainut hankala puoli on, että pitäisi miettiä sopiva hinta sukille. En mä osaa... Ja lahjaksi ei huolita. Kyseessä on kuitenkin ystävä, joten mitään hirveitä hintoja ei kehtaa pyytää. Vaikkakin maksaa kuulemma normaalitaksan mukaan... Mutta mikä on normaalitaksa?? Saapi antaa vinkkiä jos jolta kulta löytynee! Tuntipalkan mukaan noita en ainakaan ala laskuttamaan, sen verran hidas neuloja olen...

Sitten myöhemmin olin just lähdössä sinne kauppaan. Puhelin soi, postipoika olisi tuomassa reilu vartin päästä pakettin (SNY). En pystynyt millään jäämään vartiksi odottamaan vaikka mieli kovasti teki. Kun ei koskaan tiedä millainen perjantairuuhka kaupassa on, ja ihan kohta pitää mennä hakemaan eskarilainen. Ja ei, en ota perjantaina mukaan kauppaan. Ajattelinkin jo, että voi harmi, paketti tulee sitten vasta maanantaina kun iltapäivällä postipoika ajelee kuulemma jo ihan muualla. Mutta, hänpä ajelee ilta-ajoakin, eli tuo pakettini siinä klo 18-20 välillä=) Jänskättää...

Olin täällä jo ihan turhaan hätäillyt, että onko posti hukannut tai tarvinnut itselleen mun SNY-paketin. Tässä vaan asiat on stressanneet, joten sitten tuntuu että murehtii ihan hullujakin asioita. Luulee että menee kaikki pieleen. Mutta nyt puran nuo kauppakassit ja haen eskarilaisen. Teen urakalla töitä niin että viikonlopun saan rentoutua ja levätä, ainakin toisen päivän kokonaan. Ja malttamattomana odottelen että tulee ilta ja Postipate saapuu autollaan...