Jo perjantaina odotti postilaatikossa Sny:ltä tullut kirjekuori, en vaan ole ehtinyt esitellä aiemmin. Työt kun on tupanneet haittaamaan (siis siirtämään) harrastuksia.
1633696.jpg
Eli nyt mullakin on tuo Silmukkaleikit-lehti =) Olen miettinyt muutaman kerran, että pitää muistaa vilaista sitä kun käyn kaupassa.  Ja aina oon unohtanut, onneksi! Kiitoksia oikein kovasti! Ja aah, namit olivat oikein herkullisia; syötiin salaa sängyssä isännän kanssa... Toki muksutkin sai maistiaiset. Kortissa lupailtiin vielä myöhemmin tulevaksi jotain itsetehtyä... Juu, ei ole mikään kiire, ihan rauhassa vaan sitten kun ehdit! Tiedän tuon, että joskus sitä aikaa vaan tekemiselle ei löydy. Minä kyllä jaksan odotella, eli tärkeämmät asiat ensin :)

Niin, salainen neyleystäväni oli Rittitiina, uusi blogituttavuus hänkin minulle. Äläkä ole ollenkaan huolissasi, jokaisesta muistamisesta olen ollut vilpittömän onnellinen!

Itse lähettelin tällä kierroksella ylläreitä Käksälle.