Ulkona on tosi ihana ilma; aurinko paistaa ja linnut laulaa:) Lämpötila varjossa 23,9C. Kyllä kelpaa paistatella! Mä vaan istun sisällä ja yritän tehdä töitä. Mies pitää pekkasia joten kuopus seuraa häntä kuin hai laivaa, joten paras käyttää aika hyödyksi ja tehdä töitä oikein urakalla. Olkaa rauhassa, koko tämän viikon aina ensi perhantaihin saakka on todella lämmintä ja aurinkoista. Sen jälkeen todennäköisesti alkaa sataa vettä ja tulee - jos ei ihan takatalvi - ainakin viileämpää. Silloin mulla meinaten kiire helpottaa joten itsekin ehtisin ulos istuskelemaan...

Arvatkaa vaan, istuisinko mielelläni tuolla pihakeinussa neuloskelemassa! Mutta velvollisuudet ensin, muuten ei kunnian kukko laula... Onneksi vielä on kesää jäljellä:) Ja onneksi saa tuon ulko-oven auki niin kuuluu linnunlaulutkin sisälle. Samaan syssyyn tuppaa vaan tulemaan kaikki siitepölytkin...

Ps. Olin muuten vihdoin eilen siellä hammaslääkärissä! Kaksi ihan pientä reikää löytyi (jollei kuvatuksissa sitten paljastu useampia), ja ne paikataan ensi viikolla. Eikä ollut kamalaa vaikka olen aina jopa tarkastukseen menostakin ihan paniikissa. Ja puudutuksen lupasi ensi viikolla. Muisti että mun suuta ei krönkitä poralla ilman vaikka toisaalta ilman pääsisi helpommalla kun on vaan pienet reiät. Mutta siinä voisi iskeä ihan totaalinen paniikki, kun välillä iskee puudutuksellakin ja sillon on kiire ottaa vehkeet pois että saa hetken hengähtää. Koskahan sitä ihminen osaa aikuistua tän asian suhteen...