Yöllä klo 01:38 sain pääteltyä langanpäät. Nyt mietin ankarasti mitä tekisin tämän suhteen...

206791.jpg206792.jpg

Ihan ok, sanoisin. Hieman joissain kohtiin näkyy reikiä, kun en heti oikein osannut kiristää sopivasti noiden langankiertojen jälkeen. Mutta lopputulokseen olen silti ihan tyytyväinen. Ja ajatella, että niin pelkäsin vielä pari kuukautta sitten noita englanninkielisiä ohjeita...

Ainut juttu tässä on nyt, että tää on pieni! Lankaa meni 40g, joten kyllä sen arvaakin. Nyt olisi sitten vaihtoehtoja:

  • Purkaa ja tehdä isompi, mutta lisäänkö 10 vai 20 silmukkaa??
  • Odottaa että blogivauv... eeei kun siis melkein 5v kuopukseni heräilee ja sovittaa hänen päähänsä. Hän nimittäin kovasti oli sitä mieltä, että hänelle kans samanlainen ("Äiti teethän mulle sitten kans samanlaisen ja laitat helmet kans kun sulla on vielä samaa lankaakin"), kun tuota aloittelin.
    • Jos on hänelle iso, pitääkö purkaa ja tehdä pienempi.
    • Pipoja kyllä on hänellä ja yksi on vielä talveksi tulossa, mutta toisaalta kyllä niitä aina kastunee ja joku on aina pyykissäkin. Ja rakastaa huivien ja pipojen valitsemista vaatekorista

Lankaa on tosiaan vielä 2 kokonaista kerää jäljellä, joten tästä riittäisi meille molemmille. Helmiäkin on vielä tarpeeksi jäljellä, kun tilasin reilusti. Ja itse asiassa, olen tässä katsellut että tämä lanka on just se The Violetti, mikä on Parhaan Lapsuudenystävän Lemppariväri. Hän käyttää pipoja enemmänkin kuin minä (2 vuotta aikuisempi kuin minä?). Jos se kolmas kerä sitten vaikka hänelle?! Jos helmet loppuvat siinä vaiheessa, voisi sen tehdä ilmankin, kun en tiedä oikein pitääkö helmistä. Jos helmiä riittää, voisin sitä kiertäen kaartaen yrittää urkkia... Itselleni muuten ajattelin että voisin laittaa helmiä hieman harvempaan kuin ohjeessa on.

Taidan odotella että kuopus pääsee sovittamaan niin sitten olen viisaampi.

Edit: Ohje siis pipoon löytyy täältä:)