Eilen tuli ihana paketti SNY:ltäni=) Äippä oli käymässä, ja oli aivan ihmeissään kun minä olin postipaketin kimpussa kuin pikkulapsi joululahjojen kanssa... Pakkohan sillekin oli selittää mikä juttu tää on.

393023.jpg

Kaksi kerää tummampunaista Woolia, ja niistä tulee varmasti lapaset jossain vaiheessa. Ovat muuten juuri sitä sävyä, mitä katselin jossain vaiheessa kaupassa, ja sitten yhtäkkiä ne olikin kaupasta loppuneet. Mistähän tiesit, että juuri sitä sävyä olin katsellut=) SNY:ni oli tehnyt myös ihanan kortin, sekä heijastimen, joka pääsee todennäköisesti killumaan käsilaukkuni hihnaan. Kiitoksia oikein kovasti!!

Ja sitten nuo sukkapuikot; mun ekat Addit=) Otin ne eilen illalla heti käyttöön, kun puikoilla oleva sukka oli just sopivasti siinä vaiheessa, että piti vaihtaa paksummat puikot käyttöön... Nuo ovat aivan ihanat käytössä=) Oikein että Wau! Eivät ole yhtään kylmät käsiin niin kuin metalliset, ja tuntuvat oikein hyviltä. En ole itse uskaltanut ostaa bambupuikkoja, kun olen aina ajatellut, että ovat jotenkin heppoiset. Nytkin hieman pelkäsin ottaa noita käyttöön, kun pelkäsin että katkaisen ne heti, tai vähintään lohkaisen kärjet rikki. Mutta kyllä nuo ihan tukevat on, ja tosi hyvät neuloa=) Kiitoksia oikein paljon näistäkin, hyvä SNY:ni, kuka sitten oletkin...

Tässä vielä salamaton kuva tuosta heijastimesta:

393025.jpg