...kotiin kelpaa tallustella! Eli tulihan se pipo sitten valmiiksi, ja tosi nopeasti. Jälkeenpäin oikein nauratti kun olin sen ohjeen kanssa mukamas niin tumpeloa että oksat pois... Kun olisi vaan malttanut lukea loppuun asti eikä olis heti takertunut siihen ruutupiirros-sanaan...

357449.jpg

Tein tuon pipon Isoveljestä, joten otin silmukkamäärän siitä lapsen pipon koosta. Pikkasen on väljä, nyt kun on muutaman kerran jo käynyt ulkonakin tuo pipo. Kutistunee alkuperäisiin mittoihinsa pesussa, toivottavasti. Vähän mietin että josko tuohon brodeeraisi pari pientä heijastinkukkasta sivuun, mutta mietin nyt vielä. Virkattua kukkasta kun mä en osaa tehdä (joo oon kokeillu, ei ollut mun juttu vaikka luin ohjeenkin kokonaan muutamaankin kertaan joskus). Heijastavasta voisi olla hyötyäkin, vaikka toisaalta ei ne auton valot hirveän korkealle näytä, joten takissa roikkuvaa heijastinta ne ei korvaa.

Niih, ja liityin sitten Lankahamstereihinkin. En ala enempää hamstraamaan varastoon, mutta yritän vanhaa varastoa hieman pienentää... Kai sitä nyt yhden kuukauden pystyy neulomaan vanhoja lankojakin...

Edit: Muoksein kulutuslaatikkoa. Pipon kuvan tilalle olin linkittänyt vahingossa hamsterinapin...