En ole koskaan osallistunut mihinkään neuleskaboihin ja vaihtoihin. Mutta tää vähän niinkuin kutkuttais. Vuoden olen kohta neuloskellut, ja nyt vähän alkais tuntua siltä että voisi määrätyssä ajassa jotain saada valmiiksikin. Toisaalta en mä tiedä osaanko mä mitään muuta kuin sukkia ja huiveja. Tai mitä jos aloitankin liian vaikean jutun ja se valmistuukin vasta seuraavaksi jouluksi, tai into loppuu kesken. Tai jos kaikki muut tekee jotain älyhienoa, ja mä vaan jotain perusjuttua... Tai jos se lahjan vastaanottaja ei yhtään tykkääkään mun tuotoksestani. Tää olis kyllä kiinnostava, mutta en tiedä uskallanko vielä tänä vuonna.

Samaa mietin SNY:n kohdalla, ja sillon jätin budjetillisistakin syistä väliin. Mutta tuo ei söisi rahapussiakaan niin kovasti. Ja olishan se jännää odottaa mitä vastaanottaja reagoi, ja mitä itse saapi sitten jouluaattona kuusen alta...

Mietin ja pohdin vielä, onhan tässä viel pari viikkoa aikaa ilmoittautua.