Eilen oli postilaatikossa pehmoinen paketti, Sny:ltä! Paketin avattuani en voinut kuin ihmetellä, omaakohan hän telepaattisia kykyjä... Tässä paketin sisältö:
1933477.jpg

Ihan ensiksi kiittelen kovasti!! Juu, silmukkamerkkejä tarvitsee aina. Ja juuri tuollaisia neuleeseen kiinni laitettavia merkkejä olen katsellut, ja viime viikonloppuna jo melkein tilasinkin. Tilaus jäi kuitenkin tekemättä, kun ajattelin tilata vasta ensi kuussa lankaakin (tässä kuussa olen viettänyt "syyskuuta kuivilla"). Ja nyt mun Sny sitten lähetti juuri samanlaisia, mitä olin katsellut! Melkoista sattumaa...

Viikonloppuna katselin myös patalappujani keittiössä, ja miehelle totesin, että tekis mieli taas ostaa Huopasta ja tehdä uusia patalappuja. Ja tuosta paketista siis löytyi kerä sekä vihreää että punaista Huopasta! Kiitoksia! Hahtuvaista olen kaupassa katsellut myös, mutta en ole koskaan kokeillut. Pitääkin netistä etsiä, miten sitä käytetään, ja mihin sitä voi käyttää... Kiitoksia oikein kovasti!

Viime kuussa Sny:ltä tulleesta Syksyvärisestä Nallesta olen saanut jo viime viikolla sukat valmiiksi itselleni. Niistä tulee sitten kuva toisessa postauksessa. Sukkasatoon ne jo ilmoittelinkin.

On myös valmistunut tällä välin pipo miehelle ennen reilu viikon reissuaan (lähti maanantaina poikien ja appiukon kanssa Suomussalmelle metsästämään ja retkeilemään, ja pikavauhtia neuloin to-pe pipon kun pyydettiin). Samoin seuraavassa kuvassa esiintyvä lapanen on valmistunut. Parinsa valmistui myös mutta menee purkuun, kun sattui aikas koominen juttu sen kanssa. Ei, en tehnyt kahta saman käden lapasta, vaan vielä hassumpaa. Mutta siitäkin seuraavassa postauksessa.

Mutta loppukuvassa siis näkyy, että silmukkamerkit pääsi jo käyttöön. Tosi kätevät, kun laskee vaikka niin kuin tuossa, kerroksia ennen kärkikavennuksia että tulee lapasista yhtä pitkät.
1933493.jpg