Luvassa erittäin materialistinen postaus, mutta kaikkiin liittyy kyllä joko käyttö- tai tunnearvoa...

Ensin pitää minunkin hehkuttaa, että minullakin on nyt Se, The Muki:
1586373.jpg
Mies tämän osti, nimipäivälahjaksi. Aikansa kun kyseli että mitä haluaisin lahjaksi (enhän mää mitään tarvi jne...), tokaisin että jos nyt jotain oikeesti haluaa hankkia, niin sellainen Kutojapupumuki olis kyllä kiva. Kun niiin monella muullakin oon jo nähnyt =) Ja on kyllä kivan näköinen! Ja just sopiva käteen kahvimukiksi, samaa kokoa kuin Muumimukit. Tykkään! Olisin tuota pyytänyt ensin äitienpäiväksi (juu, en ole mieheni äiti, mutta meillä annetaan pienet lahjat äitien- ja isänpäivänä puolisolle, ollaanhan me kuitenkin toistemme lasten äiti ja isä=), mutta se oli jo kuulemma hankittuna.

Äitienpäivänä miehen paketista paljastui korvakorut:
1586368.jpg
Tuo ylemmässä reiässä oleva koru on saatu mieheltä jo aiemmin synttärilahjaksi, mutta tuollaiset kuin alempi koru on, sain äitienpäivänä. Tykkään, ja olinkin aiempiin uteluihin sanonut että jos korviksia joskus ostaa, niin juuri tuollaiset missä on koukkukiinnitys, ettei korviksen reiät haudu ja ärsyynny. Ja ei saa olla hopeaa, koska siitä saan ihottumaa. Nää on ihanat!

Jotain käsityöaiheistakin olen hankkinut...
1586374.jpg
Puuvillalankoja Novitaklubin kautta tuli ostettua. Osa on merseroitua ja osa ei. Näistä tulee kesätoppi, varmaan kapeita raitoja joko inspiraation tai raitageneraattorin mukaan. Pitää vaan ensin tehdä mallitilkku...

Ja viimeisin herkku kaupan päälle... Olen etsinyt sellaista edullista kännykkää. Vaatimukset oli simpukkamalli (namiskat pysyy paremmin suojassa lankapölyltä), näyttö myös kannessa (vanhassa ei ole, ja kun mulla on brodeerauskone päällä, en tosiaan kuule puhelinta, joten näytöstä näkis edes kun soi), ja hinta kohtuullinen jos ei jopa halpa. Olin jo kallistunut ennen äitienpäivää tarjouksessa olleeseen Nokiaan, mutta sitten Markantalon nettikaupassa sattui silmiin Sony Ericsson. Oli tarjouksessa vain 59€!! Ei mikään älypuhelin, mutta riittävät toiminnot mulle. Kipaisin oitis liikkeeseen, kun on ihan meidän lähellä, mutta sieltä oli kuulemma puhelimet menneet kuin kuumille kiville heti alkuviikolla, ja muissakin liikkeissä oli jo loppuunmyyty. Höh, takaisin kotiin siis. Sitten aloin tutkimaan nettikaupan toimituskuluja ja -ehtoja. Nettikaupasta tuon sitten tilasin, kun toimituskuluja ei tullut kuin 6,50€ tuohon lisäksi. Perjantaina upouusi leikki.... eeei kun siis työkaluni saapui Postissa, ja olen nyt opetellut käyttämään sitä. Olen ihan tyytyväinen.
1586371.jpg
1586370.jpg
Kotona huomasin, että tuossa on se 3G-juttu. En siitä oikeen mitään ymmärrä, mutta netti sillä toimisi kännykässä itsessään (kai). Mutta sit kattelin Saunalahden sivuilta, että aika kalliiksi käyttö tulisi mun budjetissani. Yksi edullinen liittymä siellä olisi ollut, mutta sen sai vaan jos otti sellaisen paketin että ostaa heiltä myös puhelimen. Toisaalta ihan hullua, että noita halpoja 3G-liittymiä (missä siis nää datayhteydetkin on halpoja) ei voi ottaa ilman puhelinta. Mutta tähänkin asti olen ilman 3g:tä pärjännyt, joten enköhän pärjää eteenkinpäin. Nettiä on kuitenkin kätevämpi käyttää tietokoneelta käsin.