Illalla kävin hakemassa Postista odottamani Ketunpään paketin:
1433920.jpg
Nyt on minullakin Knit Picksin sukkapuikot=) Oli ihan pakko aloittaa uudesta langasta ja uusilla puikoilla sukkaa illalla, vaikka olisi muutakin tekemistä ollut... Puikot on kätevästi omissa lokeroissaan pakkauksessa, niin ei mene sekaisin. Aina välillä oli neulomisen lomassa hipelöitävä noita paketissa olevia. On ne vaan ihanat!! Paljon vahvemman tuntuiset, kuin käyttämäni bambupuikot. Sukanvarren joustimessa käytin 2,25mm puikkoja, ja jopa ne tuntuivat neuloessa ihan tukevilta. Yleensä kun bambuisissa 2,5mm tuntuu jo siltä että katkeaa hetkenä minä hyvänsä... Ei näitä turhaan ole siis kehuttu...

Postissa kuulin että siellä on mulle toinenkin paketti. Oletin, että olisi huutonetistä huutamani langat. Mutta ihmettelin kovasti, kun ojennettu paketti oli todella painava. Ei kyllä voi lankapaketti olla... Juu, olin ihan jo unohtanut, että muutama viikko sitten voitin Iltasanomien nettisivuilla olleesta kilpailusta (etsi ja kerro, montako reseptiä löytyy Ruokalan reseptiarkistosta) Ruokala-tuotteita... Ihan mahtava palkinto tulikin:
1433921.jpg
Paistinpannuja tarvitaan aina (juuri olen uuden ostanut, mutta tämä on eri kokoinen), kokkiveitsiin olen erittäin mieltynyt, ja nyt on niitäkin useampi, joten todennäköisesti kaikki ei ole samaan aikaan tiskissä... Teroituspuikkoa en ole koskaan käyttänyt, mutta tässä on onneksi ohjeet mukana. Leikkuulauta on varsinkin isännän mieleen. Ollaan haaveiltu sellaisesta jo kauan, mutta laadukkaat ovat olleet kovin kalliita. Nyt ei tarvitse sellaistakaan enää ostaa=)