Viikonloppu oli sen verran kiireinen, että nyt vasta ehdin teille näyttämään, miten ihanan paketin sain SNY:ltäni perjantai-iltana. Eli ihan turhaan murehdin postin kulkua. Postipojan kanssa oli siis sitten sovittu, että kurvaa autollaan meille perjantai-iltana klo 18-21 välillä. Arvatkaa vaan mikä hepuli meinasi iskeä, kun muistin asian klo 18:10 kaupan kassalla. Luotin sitten vaan siihen, että toivottavasti mies tai lapset kuulee ovikellon soiton jos tulee poissaollessani... No, postipate tuli sitten aika tasan iltakahdensan aikaan... Tällainen paketti ojennettiin minulle:
1341955.jpg
Ja sisältä löytyi tällaisia ihanuuksia:
1341958.jpg
Kuva on hätäisesti zoomattu ja ylivalottunut. Samalla hetkellä kun sain kameran käteeni, syöksyi kuopus ulko-ovesta, joten oli toimittava nopeasti että sain suklaatkin kuvaan ja turvaan jääkaapin olen ylälokeroon (juu, ja sieltä olen sitten salaa napsinut välillä)...

Minua huvitti kovasti nuo seiskan sukkapuikot. SNY:ni on selvästi lukenut blogiani kun tiesi että juuri tuota kokoa en omista, vaikka olisin usein tarvinnut... Aina paksumpia pipoja tehdessäni olen täällä harmitellut, kun on pitänyt sitten tehdä kutosilla tai kaseilla, kun en ole ikinä muistanut seiskoja ostaa. Viimeksikin Tapiolle tilausta tehdessäni muistin sitten tilauksen jätettyäni, että voi hitsit ne puikot olisi voinut tilata samalla... Nyt mulla on tuokin koko, kiitoksia oikein paljon!!

Red Heartin Mozart -langasta SNY ehdotteli pitsisukkia. Niin taidankin tehdä, kun saan jonkun keskeneräisen työn valmiiksi. Mulla on kolme sukkakirjaa, ja netistä löytyy ohjeita lisää. Ja pieni mielikuva jo onkin mitkä sukat aion tuosta langasta tehdä. Tulee varmasti ihanan pehmoiset sukat... Kuurat ovat myös mieluiset! Harmaa kerä tuli sen varalle, että jos sattuu paidastani loppumaan kesken (taas huomasin, että tarkkaan on blogiani luettu). Eli pientä kannustusta siihen, että paita tosiaan valmiiksi tulee (olen etukappaletta tehnyt jo hieman yli kaula-aukon alun). Jos paitaan en tarvitse lisälankaa, noista Kuurakeristä tulee yhdessä kaulaliina. Ehdottomasti sellainen, että harmaita ja vaaleanpunaisia leveitä raitoja vuorotellen=) Jos taas tuo harmaa kerä tarvitaan paitaan, niin vaaleanpunaisesta saattaa tulla vaikka pipo, jos se ei riitä yksinään kaulaliinaksi. Eli katsotaan noita kun paita valmistuu...

Suklaa maistuu aina, ja tosiaan jemmasin ne jääkaappiin kuopuksen saavuttamattomiin. Hän saa viikonloppuisin oman karkkipussinsa, joten nämä ovat äipän nameja!

Kiitoksia SNY:ni oikein kovasti, ja oikein mukavaa talven jatkoa sinullekin! Huomaan että tämä paketti oli koottu oikein ajatuksella, ja lämmitti kovasti mieltäni... Niin ja hei, kotiinkuljetus oli tosi kiva ylläri, mutta mulla on kyllä tuossa ihan lähellä Posti, joten jatkossa voin kyllä ihan hyvin kävellä siitä hakemaan, niin säästää hieman sinun kustannuksiasi. Postikulut on muutenkin ihan törkeitä... Mutta, kiitoksia vielä sinulle!