Vein kuopuksen eskariin, ja kotiin tullessani (onneksi tulin kotiin työkiireiden vuoksi, enkä mennytkään salille;) oli ihana postitäti tuossa pihalla odottamassa. Oli ajatellut että olen varmaan vaan käymässä äkkiä jossain kun on kaikki valotkin päällä=) Valtavan paketin lykkäsi mulle, ja minä sitten kiireellä sisälle pakettini kanssa...

Ensiksi paljastui laatikosta tämä, ja sai minut ihan oikeesti haukkomaan henkeäni:
976723.jpg
Siis tämä on niiin ihana! Olen monesti katsellut näitä samanlaisia muiden blogeissa, ja miettinyt että haluan joskus tällaisen. Miehellekin oon näitä näytellyt=) Ja salaa itseltänikin olen nettikaupoista katsellut lankoja, vaan en ole malttanut ostaa kuitenkaan. Henkeä haukoin myös siksi tämän nähdessäni, että tämä sattuu nyt olemaan juuri sen värinen, millaista lankaa olen kassia varten katsellut! Melkoista sattumaa, tai sitten Snyni tuntee minut todella hyvin...

Olisin jo pelkästään tästä laukusta ollut ikionnellinen, vaan yllätyksetpä jatkuivat. Monen monta kertaa sain laittaa käden kassiin ennenkuin se tuli tyhjäksi. Seuraavassa kuvassa koko paketin sisältö:
976719.jpg
Minulle ennestään tuntemattomia lankoja, joille taatusti löytyy käyttöä kun vaan rauhassa mietin ensin kohteet. Alpakkalangalle sopiva ohjekin oli kassissa mukana, virkattavat lapaset ja pipo. Taidankin tehdä siitä juuri ne, tulee samalla opeteltua sitä virkkaamistakin lisää. Ja kun olen vähän tumpelo noiden palmikkojen kanssa, niin nyt sain oikein kuvallisen ohjeenkin niitä varten. Talven aikana aion yrittää sitäkin. Silmukanpidekkeitä (vai miksi noita kutsutaan) mulla ei ole ennen ollutkaan. Suklaan laitan jääkaappiin jemmaan iltaa varten (olen ihan yksin illan ja yön, niin saan nautiskella koko levyn itsekseni=). Sitten oli vielä tuo pieni vaaleanpunainen pussukka. Sieltä löytyi ihanat pyyheliinanripustimet:
976724.jpg
Ja katsokaa ja ihmetelkää, miten hyvin ne sopivat väreiltään meidän vessan boordiin:
976726.jpg
Kertakaikkisen ällistyttävää! Onkohan Snylläni jotain salaisia kykyjä...

KIITOKSIA OIKEIN KOVASTI!!