Oltiin vähän tyttöjen kesken ostoksilla Citymarketissa, siis kuopuksen kanssa. Hän tarvitsi uudet lenkkarit; mikä ihme siinä onkaan, että kengät jää aina pieniksi juuri hieman ennen talvikenkäkautta... Neiti sai oikein vilkkuvalolenkkarit, ja on onnellinen=) Tosin en olisi niitä kenkiä ehkä vaihtoehdoksi asettanut, jos olisin huomannut nuo valot ennen häntä. Mutta kun huomattiin vasta kun olin kysynyt että otatko nämä vai nuo, niin eipä sitä enää peruakaan voinut. No, näkyypä sitten missä neiti viipottaa... Pääasia, että kengät ovat hyvät jalkaan ja jalalle, ja mieleisetkin.

Lisäksi kuopus valitsi itselleen eurolla nallemukin poistokorista, yhden tarra-arkin ja "penaalisukat" (kolmet sukat jotka on pakattu penaaliin).

Minä pengoin lankojen poistokoria, ja bongasin tällaiset itselleni:
882781.jpg
Eli koukkuun meinaan jatkossakin tarttua. Enemmänkin olisin kahden euron kappalehinnalla voinut ostaa, mutta eipä korissa enempää ollut. Normaalihinta tuolla kun taitaa olla jotain kuuden euron kieppeillä, muistelisin. Olen luullut, että virkkauslankoja saa ympäri vuoden, mutta ainakaan tuossa kaupassa ei lankaosastolla näkynyt enää lainkaan tuota, eikä Kotiväkeäkään...

Ja siitä samasta poistokorsta, mistä kuopus sai nallemukinsa eurolla, oli mun Ihan Pakko kaapata kärryyn mukit minulle ja miehelle... Ikävä kyllä näitä ei ihn eurolla saanut, vaan kalliit olivat mielestäni. Mutta toisaalta ovat Kerman Saven laatutavaraa... Ja jotenkin niin ihanat!
882782.jpg