Juu, nenä vuotaa jo ihan solkenaan, ja särkylääkettäkin nappailen väliin. Hieman huteralta tuntuu olo. Itse asiassa silti olo on parempi kuin eilen, johtuu varmaan siitä että alkaa räkä päästä poistumaan, eikä paina tuolla otsaonteloissa. Eilen yritinkin sitä saada sieltä saunan avulla liikkeelle, ettei iske tulehdus. Mulla kun harvemmin on poskiontelotulehdusta, se menee mulla yleensä suoraan tuonne otsikkoon.

Mutta asiaan... Eli kuntoilu-ihmisille mulla on tuolla toisessa blogissani kysymys.

Muuten tässä on vietetty aika hiljaiseloa. Päivällä tein pakollisia töitä hieman alta pois, osa on vielä rästissä, jatkanen huomenna. Illalla olen yrittänyt neuloa sukkia. Suuri Käsityölehden uusimman numeron ohjeella teen sellaisia pitsikuviosukkia. Ei vaan oikein jaksa keskittyä niihinkään kauaa.

Nyt sukellan peiton alle katsomaan telkkaria loppuillaksi. Siis ei se telkkari siellä peiton alla ole, mutta minä=)