Fifiä on muutama rivi taas tehty. Hitaasti mutta varmasti...

143509.jpg

Omppukin edistyy ihan kivasti:) Tuota olen neulonut lähinnä tuolla terassilla, joten siksi iltaisin ei tule niin paljon tuota tehtyä. Pölyää sen verran, että on parempi tehdä tuolla ulkoilmassa nyt kun säitäkin vielä riittää. Ei tarvitse sitten valitella tukkoista oloa.

143515.jpg

Ja tuota kuopuksen pipoakin aloitin jo. Seuraavat silmukat siihen tulee vasta huomenna hammaslekurissa. Mutta sen verran aloittelin että ei tarvitse ihmetellä siellä silmukanluonteja ja muuta alkuhässäkkäää vaan on jo hyvällä mallilla mistä jatkaa. Väritys on aika hurjan näköinen sillai, suorastaan shokeeraava, mutta kai tuohon tottuu. Mustan kanssa tuo keltainen olisi tosi hyvän näköinen, mutta keskimmäinen ei tuota raitaa huoli pipoonsa. Saa sitten pelkkää mustaa. Pääkallon siihen voisi kuulemma silmukoida. Pitää kysyä anopilta jos voisi sitten kun olen pipon tehnyt. Osaa sen työn paremmin kuin minä (mulla menee hermo heti alkuunsa), ja varsinkin jos pipo on ribbineuletta.

143520.jpg

Pipon mallineule on 4o2n-neuletta, ja ohje löytyi Novitan klubisivuilta. Ihan peruspipo tuosta siis tulee. Kuopus on itse väreistä paljon enemmän innoissaan kuin minä:) Neiti on siis kasvanut niin isoksi että ei enää kulje vain hempeän vaaleanpunaisissa... Nyyh;)

Taikatopista ei vielä kuvaa. Saumat uupuu edelleen. En pilannut tätä päivää niiden tahimisella...