Helminalle haastoi ja kun tässä on nyt pari ylimääräistä minuuttia, tartun tässä välissä haasteeseen...

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

  1. Mainostenjakaja
  2. Lastenhoitaja (epäpätevä, sijainen)
  3. Lähihoitaja
  4. Yksityisyrittäjä

Neljä paikkaa, joissa olen asunut:

  1. Pori
  2. Noormarkku
  3. Pori
  4. Ei taida neljättä tulla vaan täällä olen ja tänne jään

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

  1. Kotikatu
  2. Ihmeiden aika
  3. Bad Girls
  4. Medico Famile (kirjoitusasu voi olla virheellinen!)

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla: [reiteittäin]

  • Mä olen vaan mennyt ristiin rastiin pitkin Suomea...

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:

  1. Ihan Itse
  2. Erinäiset neuleblogit
  3. Elisan tv-ohjelmatiedot
  4. Huutonet

Neljä lempiruokaani:

  1. Kasvisgratiini homejuustokastikkeella
  2. Kasvispasta Gallessa
  3. Hyvä leike ja herkkusienikastike lohkoperunoilla
  4. Tortillat

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisit juuri nyt:

  1. Pihakeinussa neulomassa
  2. Sohvalla neulomassa ja katsomassa aamuista Ihmeiden aikaa videolta
  3. ?
  4. ?

Neljä ystävää, joille olen lähettänyt tämän viestin (jotka täten haastan) ja joiden arvelen [lue: toivoisin] vastaavan:

  1. Mari
  2. Jaana
  3. Ixu
  4. Neljännen saapi napata se joka haluaa:)

Ja ei, en loukkaannu vaikkette haasteeseen vastaisikaan!