Ja nyt kaikki yhteen ääneen: lämmin vesi on vasemmalla, lämmin vesi on vasemmalla, lämmin vesi on vasemmalla, ja sama vielä sata kertaa taululle kirjoitettuna... Ja jos vasen ja oikea menevät sekaisin, tehkää vaikka tussilla hanaan V ja O niinkuin mulla oli pienenä kerhotossujen pohjissa:)

Meillä tulee pesukoneen hanaan sekä kylmä että lämmin vesi. Sellanen vanha hana missä on erikseen väännettävä molemmat vedet. Olen aina pyrkinyt vääntämään hanan kiinni välillä muistaessani. Ja koneeseen siis päästetään vain se kylmä vesi tai hieman lämmintä joukkoon jos muistaa. Ja nyt olen muutamana päivänä miettinyt, että ompas lämpimiä pyykkejä kun kokeesta tyhjään... Tänään tuli ahaa-elämys: Mulla on nyt muutaman päivän ollutkin koneessa käytössä kuuma vesi!!!

Ja mun sukat tietty on olleet koneessa. Kävi vähän kalpaten (muista pyykeistä viis;). Värit haalistui pikkasen, mutta sukat ei kutistuneet kovasti. Mutta ne on nyppyyntyneet!!! Mitäs tästä taas opimme...